Ik ben ontevreden en wil een klacht indienen

Misschien bent u niet tevreden over hoe u wordt geholpen. Of een product doet het niet goed. Dan kunt u een klacht indienen.

  • Ga eerst in gesprek met de organisatie waar u een klacht over heeft. Zoek samen naar een oplossing.
  • Komt er geen oplossing, dien dan een klacht in. Kijk op de website van de organisatie hoe dat moet. Of vraag het aan een medewerker.

Komt u er zelf niet uit? Vraag een cliëntondersteuner om hulp. Cliëntondersteuning is gratis. De cliëntondersteuner bekijkt altijd wat voor u het beste is.

Kijk ook op de website van de Nationale Ombudsman voor meer informatie.

Voor een cliëntondersteuner kunt u terecht bij Welzijn Rijswijk.

Welzijn Rijswijk - cliƫntondersteuning

Website
www.welzijn-rijswijk.nl/clientondersteuning
E-mailadres
clientondersteuning@welzijn-rijswijk.nl
Telefoonnummer
070 757 92 00

Nationale Ombudsman

Website
www.nationaleombudsman.nl
Telefoonnummer
0800 33 55 555